در ادامه این مطلب آمده است: به گزارش پایگاه خبری گلونی، برخی از روزنامه‌نگاران خرم آبادی و لرستانی کارهای عجیبی می‌کنند.
آنها در تمام طول سال مشغول معرفی کردن بی‌رویه طبیعت، آبشار، کوه، جنگل و رود‌های لرستان هستند اما هیچ کار ایجابی برای توسعه لرستان انجام نمی‌دهند.
اما به محض اینکه خبردار می‌شوند که همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 شده است رگ گردنشان باد می‌کند و شروع می‌کنند به مقایسه کردن خرم آباد با همدان و گله می‌کنند که چرا خرم‌آباد این عنوان را به دست نیاورده است.
خرم آباد با همدان قابل مقایسه نیست، همدان قطعا ویژگی‌ها و زیرساخت‌هایی داشته است که به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 انتخاب شده است.
البته که مردم شهر خرم آباد استان لرستان از این انتخاب خوشحال هستند و بسیاری از آنها طی هفته‌های گذشته برای چندمین بار به همدان سفر کردند.اینکه یک شهر از ایران به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است که از قضا همسایه لرستان است باعث فخر و مباهات همه ماست.
سخن ما با این دسته از روزنامه‌نگاران است که ساکت می‌نشینند و به دنبال سوژه برای برپا کردن بلوا هستند.
لرستان و خرم آباد می‌تواند در دهه آینده پایتخت گردشگری آسیا باشد به شرط اینکه روزنامه‌نگاران لرستانی به جای مدیریت کردن گروه‌های تلگرامی وارد عرصه بشوند و از مسئولان بخواهند تا تکلیف قلعه فلک الافلاک، تنگه شیرز و دریاچه گهر را روشن کنند.
لرستان برای اینکه پایتخت گردشگری آسیا بشود نیاز به این دارد که یک اثر ثبت جهانی یونسکو داشته باشد.
اگر به فکر لرستان هستید همین حالا شروع کنید، اگر ما بتوانیم قلعه فلک الافلاک را ثبت جهانی یونسکو بکنیم اتفاق شگرفی در استان لرستان خواهد افتاد. اگر تنگه شیرز به عنوان یک اثر ملی طبیعی ثبت بشود اتفاق عظیمی در منطقه کوهدشت خواهد افتاد.
اینها اما روزنامه‌نگار پیگیر و دلسوز می‌خواهد، کار با ادمین‌های اینستاگرامی و تلگرامی به پیش نمی‌رود، اگر به فکر لرستان هستید نگذارید که باقیمانده خانه‌های تاریخی خرم آباد نیز خراب بشود.
خرم آباد برای اینکه بتواند قلعه فلک الافلاک را ثبت جهانی کند به خانه‌های قدیمی اطراف آن نیاز دارد پس از همین حالا دست به کار بشوید.
منبع: پایگاه خبری گلونی
7269/ 6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.