به گزارش ایرنا، فاطمه فولادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه بیمه تکمیلی مددجویان برای کاهش پرداخت هزینه‌ها و خرید خدمات باکیفیت و متناسب آنان ارائه می‌شود اظهار داشت: برای بیمه تکمیلی 9 هزار و 200 نفر از مددجویان این نهاد 15 میلیاردریال هزینه شده است.
وی به هزینه‌های سنگین بیماران خاص و صعب‌العلاج اشاره کرد و گفت:خدمات این نهاد به‌ تنهایی جوابگوی این بیماران نیست و از تمام مردم و خیران می‌خواهیم کمک‌های های خود را برای درمان این بیماران در قالب طرح شفا در اختیار آنها قرار دهند تا روند رسیدگی به امور بیماران را تسریع و موجب بهبودی و سلامت آنها شود.
فولادی با بیان اینکه 58 هزار و 600 نفر از مددجویان دارای کارت درمانی این نهاد هستند افزود: در پنج‌ماهه سال جاری 70 میلیارد ریال برای بیمه پایه مددجویان هزینه شده است.
وی به فعالیت این نهاد در بخش درمان اشاره کرد و گفت: پرداخت هزینه‌های دارویی، آزمایشگاه، بستری، نگهداری بیماران، کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشتی، ارائه خدمات به بیماران خاص و تهیه لوازم پزشکی ازجمله فعالیت‌های این نهاد برای رفع مشکلات درمانی مددجویان است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان بابیان اینکه 330 مرکز درمانی برای ارائه خدمات به مددجویان طرف قرارداد این نهاد هستند گفت: 97 داروخانه، 45 پزشک عمومی، 75 متخصص، 11 فوق تخصص، 20 بیمارستان و 40 پار کلینیک با این نهاد همکاری دارند.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.