به گزارش خبرآنلاین لرستان، مجتمع آموزشی غیردولتی معلم نمونه شهرستان خرم آباد با توجه به کسب موفقیتهای متعدد علمی و آموزشی و برابر مستندات یکی از موفق ترین آموزشگاههای غیردولتی استان لرستان می باشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،مجتمع آموزشی غیردولتی معلم 28 سال سابقه فعالیت در عرصه اموزشی در رده ابتدایی راهنمایی و متوسطه اول استان دارد فعالیت این مجتمع اموزشی با سایر موسسات متفاوت است برخلاف رویه معمول مجتمع های اموزشی ، کمتر به تبلیغات و معرفی مجتمع توجه شده اما در عوض توجه خاص و ویژه ای به کیفیت اموزشی و رضایتمندی صددرصدی والدین دانش اموزان در اولویت موسس و مدیران این مجتمع آموزشی بوده است.

ابتکار و پیش دستی موسس مجتمع آموزشی معلم

جلسه توجیهی مدرسه معلم

بدین منظور نادر ساکی موسس این مجتمع در راستای شروع با برنامه آغاز سال تحصیلی در یک ابتکار و پیش دستی یعنوان اولین مجتمع در شهرستان خرم آباد اقدام به برگزاری  جلسه توجیهی کادر آموزشی و اجرایی مجتمع غیر دولتی پسرانه معلم  نمود .

حضور مدیر آموزش پرورش ناحیه 1 خرم آباد در جلسه توجیهی

در این جلسه توجیهی که با حضور مدیر یت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد و با موضوع آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید برگزارشد معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد و مسئولین دوره های ابتدایی. متوسطه اول . ارزیابی عملکرد و شاهد نیز حضور داشتند .

ساکی در ادامه به برنامه های پیش روی مجنمع در طول سال تحصیلی ، چگوتگی بالابردن سطح کیفی آموزش و همچنین چگونگی تجهیز امکانات این مجتمع اشاره کرد و مدعوین نیز نظرات و پیشنهادات خود را رائه نمودند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1007101
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.