مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: خود‌باوری و هویت اسلامی دو دستاورد مهم انقلاب اسلامی برای جامعه زنان است.

به گزارش ایلنا از لرستان، ناهید پرویزپور در اولین جلسه کارگروه بانوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیل و تاثیرگذاری داشته‌اند و قبل از پیروزی انقلاب با حضور در خیابان ها و شرکت در تظاهرات علیه رژیم ستمشاهی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ نابرابر رژیم عراق علیه ایران باز هم زنان ما چه در خط مقدم و در پشت جبهه مدافعان قلمرو سرزمینی و دین اسلام بودند.

وی ادامه داد: زنان توانستند با تربیت فرزندان برومندی که تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کردند دِین خود را به نظام و انقلاب ادا کنند.

پرویزپور خودباوری و هویت اسلامی را دو دستاورد مهم انقلاب برای قشر زنان دانست و گفت: این دو دستاورد زمینه رشد و تعالی زنان را در جامعه فراهم ساخت و فرصت حضور آنها را در جامعه پررنگ تر کرد تا بتوانند به شکل توانمند‌تری در همه عرصه‌ها ورود پیدا کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده شعار ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که کارگروه بانوان یکی از کمیته‌های دوازده گانه ذیل آن است را "افتخار به گذشته و امید به آینده" عنوان کرد و  گفت: نگاه ما به مراسم‌ها نباید صرفا نگاه دهه فجری باشد بلکه ما از فرصت باقیمانده تا سالگرد پیروزی انقلاب باید در جهت بصیرت افزایی و معرفت بخشی بویژه برای نسل جوان و دختران استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: هدف از انقلاب مردم در سال ۵۷ و رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) و بعد از ایشان هم رهبری مقام معظم رهبری و همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام چهل ساله برآمده از آن را برای جوانان تبیین و تشریح کرده و به سئوالات و شبهات پاسخ مناسب بدهیم و در مرحله بعدی هم مشارکت حداکثری زنان در مراسم آیینی و جشن های دهه مبارک فجر مورد تاکید است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.