رضا دادگر روز سه شنبه در نشست با جانشین فرماندهی پادگان مهندسی بروجرد که در محل مرکز سیار فنی و حرفه ای در این پادگان برگزار شد، افزود: تعداد کارگاه های آموزشی در تیم های سیار فنی و حرفه ای شهرستان با توجه به نیاز مکان های مورد هدف تا40 کارگاه افزایش می یابد که تمامی آموزش های این مرکز بصورت رایگان ارائه می شوند.
وی اظهار داشت: مرکز فنی و حرفه ای مستقر در پادگان مهندسی بروجرد یکی از مراکز سیاری است که با دارا بودن تجهیزات کارگاهی آموزش های مهارتی را به سربازان این پادگان ارائه می دهد.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد بیان کرد: مهارت های فنی و حرفه ای که سربازان در حین گذراندن دوره سربازی فرا می گیرند بعد از پایان خدمت می تواند زمینه اشتغال آنها را فراهم کند.
جانشین فرمانده پادگان مهندسی بروجرد گفت: فعالیت های آموزشی صورت گرفته از سوی مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بسیار جامع و کامل است.
سرهنگ علی عباس مقدسی گفت: با توجه به ایجاد قرارگاه مهارت آموزی در ستاد کل نیروهای مسلح، امیدواریم با همکاری فنی و حرفه ای شهرستان و دادن آموزش های لازم به سربازان راهگشای آنها در مسیر آینده شغلی و نیز در بهبود کیفیت زندگی آنها تاثیر گذار باشیم.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.