محمدرضا صفی خانی  افزود: ارزش روغن های کشف شده بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال است و فرد متخلف برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.
وی اظهار داشت: برخورد با متخلفان بازار از سوی دستگاه های نظارتی استان بدون اغماض و چشم پوشی و براساس قانون انجام می شود.

تشدید بازرسی های صنفی از اصناف
وی ادامه داد: تلاش می شود بازرسی از واحدهای صنفی به ویژه در حوزه کالاهای اساسی تشدید یافته و پرونده های تشکیل شده نیز در سریع ترین زمان ممکن به صدور حکم منجر شود.

احتکار
صفی خانی گفت: تا پایان هفته گذشته در این راستا ۱۷ انبار عمده فروش و خرده فروش به علت احتکار برنج، شکر، روغن نباتی و پودر شوینده با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۱۴میلیارد و ۱۹۶میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید کرد: مردم در راستای برخورد با محتکران و اخلال گران بازار درصورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و کالای قاچاق با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

صفی خانی افزود: افرادی که انبارهای احتکار کالا را به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کنند در صورت صحت موضوع، پس از صورتجلسه کالای مکشوفه، از آنها تقدیر خواهد شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1003639
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.