به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این خصوص جلسه ای با حضور دکتر علی شیخیان معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر طهماسب نظری و قنبری از طرف شورای اقتصاد مقاومتی دانشگاه، محمد شریف مالمیر مدیر امور دانشجویی و خانم شکری رئیس اداره امورخوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی لرستان در محل معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد که در آن با توجه به نیاز دانشگاه به ساخت خوابگاه های دانشجویی استاندارد با ظرفیت حداقل 1200 نفر مواردی عنوان شده و در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

جذب سرمایه‌گذار برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی

دانشکده پزشکی

در پی موارد عنوان شده در این نشست، تصمیم بر این شد تا معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه با همکاری شورای اقتصاد مقاومتی دانشگاه به منظور جذب سرمایه گذار برای ساخت خوابگاههای دانشجویی و تهیه گزارش تصمیم برای ارایه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نمایند.

همچنین مقرر شد از ظرفیت خیرین نیز در این خصوص استفاده شود. به منظور الگوگیری از تجارب دیگر دانشگاهها، نیز عنوان شد در صورت لزوم کارشناسان ذیربط از نمونه های موفق سایر استانها بازدید میدانی به عمل آورند .

گفتنی است شورای اقتصاد مقاومتی دانشگاه و معاونت دانشجویی فرهنگی مشترکا نسبت به تهیه طرح توجیهی ، فنی و اقتصادی خوابگاه ها و مشاوره های اقتصادی اقدام خواهند نمود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1003493
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.