به گزارش ایرنا، علی هیودی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی روستای فرسش الیگودرز افزود: مهمترین برنامه معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری توسعه و اشتغال آفرینی برای روستاییان کشور است.
وی اظهارداشت: معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری به بررسی مشکلات روستاییان می پردازد و در این میان هر دستگاه و نهادی که وظیفه و تعهدات خود را نسبت به روستاها انجام ندهند براساس مقررات با آنها برخورد می شود.
رابط مجلس و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: بزودی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به دعوت نماینده الیگودرز به این شهرستان سفر خواهند کرد که در جریان این سفر بازدید از روستای فرسش نیز قرار دارد.
هیودی اضافه کرد: برای حل مشکلات روستاهای استان لرستان و بخصوص شهرستان الیگودرز هماهنگی های لازم از طریق نماینده شهرستان با وزرا مربوطه انجام خواهد شد.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: روستای فرسش در زمینه کاشت موسیر و گیاهان دارویی در کشور کم نظیر است و همین امر سبب شده مرغوب ترین نوع از این گیاه در مزارع این روستا کشت و به عنوان پایلوت کشوری کاشت موسیر انتخاب شود.
حسین زینعلی اظهارداشت: ترویج و توسعه کاشت گیاهان دارویی در کشور رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی است.
وی گفت: برنامه ریزی برای توسعه کشت گیاهان دارویی و ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان الیگودرز جزو اولویت های وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد زیرا تحقق این مهم گام مثبت و بلندی در راستای کاهش بیکاری در استان و شهرستان است.
7273/7279
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.