به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت : با گازرسانی به این روستاها بالغ بر 1200 خانوار روستایی به جمع مصرف کنندگان گاز اضافه می شوند .

بهره برداری از گازرسانی به 42 واحد صنعتی
مهندس لطفعلیان افزود : برای گازرسانی به این روستاها حدود 130 میلیارد ریال هزینه شده که امید می رود موجب آرامش و آسایش اهالی این روستاها بشود .

وی خاطرنشان کرد : در هفته دولت سال جاری گازرسانی به 42 واحد صنعتی نیز به بهره برداری رسیده که می تواند موجب کاهش مصرف نفت گاز و مازوت شده و کمک خوبی به محیط زیست باشد .

بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۲۷ روستای بروجرد


استاندار لرستان در این مراسم در جمع اهالی روستای گیجالی گفت : در هفته دولت امسال طرح گازرسانی به 1 شهر و 204 روستای استان به بهره برداری رسید که امروز هم 27 روستا از این 204 روستا بطور رسمی مورد بهره برداری قرار می گیرند .

گازرسانی به روستاههای بروجرد از شاخص ترین طرحهای گازرسانی استان

دکتر خادمی تصریح کرد : گازرسانی به روستاها از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید است که نقش ارزنده ای در کمک به محیط زیست دارد.

وی ادامه داد : در هفته دولت طرحهای دیگری نیز در شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید که از شاخص ترین این طرحها پروژه های گازرسانی روستایی می باشد و امید می رود این پروژه ها در زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی حرکت نموده و به رفاه و ارتقای شطح زندگی مردم کمک کند .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1001521
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.