به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا زینی وند روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از سالن ورزشی فیروزآباد شهرستان سلسله، اظهار داشت: امسال هفت سالن ورزشی، چهار استخر و چهار زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی در استان در حال احداث است که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها سرانه ورزشی آموزش و پرورش از 53 صدم متر مربع به ازای هر دانش آموز به 60 صدم متر مربع ارتقا خواهد یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، عنوان کرد: امیدواریم با بهره برداری از این طرح ها بتوانیم سهم کوچکی در بستر سازی و ایجاد زمینه ای مناسب برای ورزش دانش آموزان ایفا کنیم.
زینی وند، افزود: قطعا ورزش هم در نشاط و شادابی دانش آموزان و هم در افزایش سطح یادگیری و خلاقیت آن ها تاثیرگذار خواهد بود و به دنبال این هستیم که اعتباراتی که در بخش ورزش تخصیص داده می شود از لحاظ توزیع شهرستانی رعایت شود.
وی با اشاره به محرومیت بخش فیروزآباد، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که مناطقی که کمتر توسعه یافته هستند این اعتبارات به آن سمت ها سوق داده شود و عدالت در خصوص احداث فضاهای ورزشی در سطح استان در آموزش و پرورش رعایت شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سلسله نیز اظهار داشت: سالن ورزشی فیروزآباد در زمینی به مساحت 890 متر مربع سالن اصلی و 130 متر ساختمان جنبی احداث شده که شامل قسمت های اداری و بهداشتی است.
محمد علیجانی افزود: این طرح سال 94 شروع و با اعتباری حدود هفت میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است که امیدواریم بتواند زمینه ای برای توسعه و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانش آموزان بخش فیروزآباد شهرستان فراهم کند.
در شهرستان سلسله بیش از 14 هزار دانش آموز به تحصیل علم و دانش اشتغال دارند.
/6060/7265
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.