به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد سوری روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دولت در مسجد جامع پلدختر با تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت انقلابی با روحیه و مدیریت جهادی اهداف و وظایف و شاخصه های مدیریت را در راستای رضای خداوند دنبال می کند که اگر اینگونه باشد برکت دارد و ماندکار است.
امام جمعه پلدختر روحیه جهادی و انقلابی را از دیگر ویژگی های دولت اسلامی برشمرد و گفت: خدمت خالصانه ، پرکار و با عمل به شعارهای انقلابی باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.
وی افزود: دولت باید پرنشاط برای خدمت به محرومان جامعه کار کند و تحول آفرین باشد.
حجت الاسلام سوری با بیان این که شایسته سالاری حاکم باشد اعتراضات وجود ندارد خاطرنشان کرد: دولت باید قانونگرا باشد و هر جا تعارض و مشکل ایجاد شود، قانون را فصل الخطاب قرار دهد که اگر قانون نباشد سنگ روی سنگ بند نمی شود .
امام جمعه پلدختر گفت: دولت باید فساد ستیز باشد و برنامه هایی طراحی کند که بتواند گلوگاه فساد را ببندد و جامعه را از وجود افراد مفسد که به عنوان زالو صفتان خون مردم را می مکند پاک کند.
به گزارش ایرنا ، اول تا هشتم شهریور هرسال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و حجت الاسلام محمدجواد باهنر 2 دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی ، هفته دولت نام گرفته است.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.