به گزارش ایرنا محمدرضا واعظ مهدوی روز چهارشنبه در آیین افتتاح دستگاه ام آر آی و سنگ شکن بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد اظهار داشت: استقبال روستاییان در سه سال اخیر از بیمه مثبت ارزیابی می‌شود اما تاکنون در برخی مناطق اشخاصی هستند که از مزایای بیمه بی اطلاع بوده اند چرا که دولت ٢ برابر سهم بیمه آنان را پرداخت می کند.
وی افزود: سالانه حدود پنج هزار میلیارد ریال توسط بیمه‌شدگان و حدود 10 هزار میلیارد ریال توسط دولت برای بیمه روستاییان پرداخت می شود.
واعظ مهدوی ادامه داد: روستاییان می توانند با پرداخت ماهانه 200 هزار ریال از خدمات بیمه‌ای برخوردار شده و پس از سی سال بازنشسته شوند.
مهدوی بیان کرد: در لرستان 180 هزار خانواده روستایی وجود دارد که دارای شرایط بهره مندی از بیمه ای روستایی هستند اما تاکنون 60 هزار خانواده از این خدمات بهره مند شده اند.
وی افزود: در شرایطی که دولت حق بیمه خانواده‌های روستایی را تامین می کند اما ١٢٠هزار خانوار روستایی تاکنون در لرستان بیمه نشده اند.
وی بیمه عشایر و روستاییان را یکی از مواهب مهم پس از پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: 14 سال از ایجاد این بیمه می گذرد و هدف آن گسترش بیمه در جایگاه روستاییان است.
١٩٢٠/٣٢١٠/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.