به گزارش ایرنا عادل ‍‍پیغامی روز سه شنبه در پنجمین همایش افسران فرهنگی لرستان در محل حسینیه ثارالله افزود: دشمن تلاش می کند اوضاع اقتصادی را با ارائه آمارهای غلط به آشوب بکشاند اما ده‌ها سرویس اطلاعات اقتصادی دشمن قادر به شکست توان اقتصادی کشور نیستند و اغلب مشکلات ناشی از سو‌ء مدیریت‌های داخلی است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده بیان کرد: دشمن شبهات اقتصادی را امروز جدی گرفته و بنابراین باید مواظب بود در عملیات روانی او گرفتار نشد.
پیغامی گفت: جمهوری اسلامی باعث شده دستمزد و قدرت خرید هر ایرانی از 25 سال پیش تاکنون هفت برابر شود اما تحلیل‌های نادرست و فشارهای خارجی و داخلی مانع از تحقق این تفکر در ذهن عموم شده است.
رییس کارگروه اقتصاد موسسه پژوهشی انقلاب اسلامی با رانتی خواندن اقتصاد حال حاضر یادآور شد: مشکل سیستم‌های بانکی کشور ربوی و غیرربوی بودن آن نیست بلکه ایجاد رانت در برخی فضاهای خاص است که هیچ سود و منفعتی برای مردم ندارد.
وی ادامه داد: پول‌های خلق شده از جیب مردم است اما برای آن‌ها خرج نشده و لذا تورم ایجاد می‌شود، مشکل آنجاست که برخی از مردم در انتخاب‌ نمایندگان، چشم‌وگوششان به سلبریتی‌ها و نه افراد نخبه است.
رئیس کارگروه اقتصاد موسسه پژوهشی انقلاب اسلامی افزایش بصیرت اقتصادی را ضرورتی برای جامعه امروز عنوان و خاطرنشان کرد: برعکس گفته دشمن اقتصاد ایران طی 30 سال گذشته روندی افزایشی داشته و مسیر قوی را دنبال کرده است.
مسوول بنیاد کرامت رضوی نیز گفت: کار انقلاب با سرعت رو به جلو است و امسال هنگام بعثت و بلوغ انقلاب است و دشمن یقین کرده که این شکوفایی به ضرر وی تمام می شود.
حسین یکتا افزود: امروز تمام داعش خارجی، کفر داخلی و دعوای دشمن بر سر تجلی وجه‌الله، امامت مهدی(عج) و ولایت تامه حضرت است.
وی اضافه کرد: برهم‌ریختن نظام دنیا از توطئه‌های دشمن در راستای از بین بردن نهضت امامت بوده و برای ایجاد اختلاف حاصل از شکاف طبقاتی برنامه‌ریزی کرده است.
وی اظهار داشت: همچنان‌که تاکنون در فضاهای عملیاتی حقیقی و مجازی به موفقیت‌های خوبی دست یافته ایم ماموریت یگان‌های بسیجی و آتش به‌اختیاران عصر حاضر نیز استفاده از تجربه‌های 40 ساله انقلاب و بومی‌سازی آن‌ها در جامعه است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.