رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری مأمور قلابی به اتهام کلاهبرداری ۹۰۰ میلیونی در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد کرمی با اشاره به نحوه دستگیری متهم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری و غصب عنوان مامور ناجا با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: نامبرده با لباس نظامی در محل تردد داشته و خود را به اهالی محل فردی ذی‌نفوذ معرفی می‌کرده و در ‌‌نهایت با جابجایی محل سکونت خود ضمن پیشنهاد خرید دو دستگاه خودرو مزایده‌ای به همسایگان، از این طریق مبالغی را دریافت و سپس از پاسخگویی امتناع و متواری می‌شد.

کرمی گفت: در ادامه با شناسایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه وی که ملبس به لباس کامل نظامی بود دستگیر شد. متهم در تحقیقات با صراحت به بزه انتسابی و کلاهبرداری از چهار نفر به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف که در نهایت ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

کشف ۹۸۰ باطری خودروی قاچاق

وی همچنین از کشف ۹۸۰ باطری خودرو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در قم خبر داد و گفت: با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام هر دو دستگاه کامیون شناسایی، توقیف و با انتقال به یگان در مجموع ۹۸۰باطری خودرو که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد

کرمی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حمل محموله‌های باطری قاچاق توسط دو دستگاه کامیون کشنده بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مسیر تردد کامیون‌ها مشخص و یک تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام هر دو دستگاه کامیون شناسایی، توقیف و با انتقال به یگان در مجموع ۹۸۰باطری خودرو که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه کار‌شناسان ارزش محموله‌های قاچاق را ۲۲۶میلیون تومان اعلام کرده‌اند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.