به گزارش ایرنا، این کاروان که شامل 25 تن از دوچرخه سواران مشهدی (استان خراسان رضوی) هستند، حرکت خود را در دومین روز از دهه کرامت از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) شروع کردند.
سرپرست گروه کاروان دوچرخه سواران ارادتمندان امام رضا(ع) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره این کاروان گفت: پس از حرکت از شهر مقدس قم از شهرهای تهران، گرمسار، سمنان، دامغان، مِیامِی، مزینان، سبزوار و نیشابور در استان های تهران، سمنان و خراسان رضوی عبور می خواهیم کرد و در شب میلاد حضرت امام رضا(ع) به مشهد مقدس و حرم مطهر هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت می رسیم.
سید محمود حاجیان اظهار کرد: در مسجد جامع شهرهایی که در مسیر ما قرار دارند، نبات متبرک آستان قدس رضوی و بسته های فرهنگی این آستان مقدس را بین عاشقان اهل بیت(ع) توزیع می کنیم و مداحان در وصف امام رضا(ع) به مدیحه سرایی می پردازند.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ترویج فرهنگ رضوی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سطح جامعه و پیوند زدن قلب مردم با حرم های مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و توجه مردم به مساله ورزش می باشد.
دهه کرامت از اول ذی ‌القعده مصادف با سوم مردادماه هم زمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز شده و تا 11 ذی ‌القعده مصادف با 13 مردادماه جاری، سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.