به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، سید محمد علی حسینیان روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: جلسه شورای فضای مجازی با موضوع تورهای گردشگری هنجارشکن با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی قم و مدیران آژانس های مسافرتی و راهنمایان تورهای گردشگری برای توجیهات قانونی برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این جلسه نمایندگان ویژه دادستان نسبت به برخورد قاطع دستگاه قضا با تورهای گردشگری که قوانین و مقررات را رعایت نمی کنند و شئونات را زیر پای می گذارند هشدار جدی دادند و موارد قانونی را برای افراد حاضر در جلسه تشریح کردند.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری، از ادامه فعالیت سه تور گردشگری و یک آژانس مسافرتی به دلیل تخلفاتی از جمله نداشتن مجوز و رعایت نکردن موازین شرعی به دستور دادستان جلوگیری شده است.
با توجه به گستردگی فضای مجازی، وجود بستر جرم و لزوم نظارت بر آن، شورای عالی فضای مجازی با حضور نمایندگان ویژه دادستان و رابطان سازمان های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در داسرای عمومی و انقلاب قم شکل گرفته است.
در استان قم، حدود 60 آژانس مسافرتی فعالیت می کند؛ هفت آژانس در زمینه تورهای ورودی و 10 آژانس در زمینه زیارتی و چهار آژانس نیز سابقه چارتر پروازهای داخلی را دارد.
/2085/1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.