به گزارش ایرنا، محسن خبیری عصر سه شنبه در حاشیه بازی 2 تیم فوتسال آتلیه قم طهران و فرش آرای مشهد در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: جریان بازی در نیمه اول و دوم در دست تیم فرش آرای مشهد بود ولی تیم قم به خوبی از فرصت های ایجاد شده و غفلت بازیکنان ما، استفاده کرد.
وی گفت: ما برای حداقل شش گل به تیم آتلیه قم برنامه ریزی کرده بودیم ولی متاسفانه نتیجه بازی برخلاف جریان مسابقه رقم خورد، یعنی تیمی که در این مسابقه بهتر بازی کرد، بازنده شد.
خبیری یادآورشد: در این مسابقه دروازه بان تیم آتلیه طهران قم بسیار خوب ظاهر شد و سایر بازیکنان این تیم نیز فرصت ها را غنیمت شمردند و در نهایت مزد این هوشمندی خود را گرفتند.
وی با اشاره به اینکه استان قم قطب و شناسنامه فوتسال ایران است، گفت: بازی در مقابل قم برای همه تیم های لیگ برتری کار دشواری است ولی در این مسابقه ما بهتر کار کردیم.
خبیری با تجلیل از حضور تماشاگران فوتسال در این مسابقه گفت: تماشاگران حمایت های خوبی از تیم خود به عمل آورده و باعث افزایش هیجان بازی شدند ولی 2 تماشاگر نما با حضور در پشت نیمکت تیم ما، بداخلاقی هایی را انجام دادند و ما حساب اینها را از تماشاگران فهیم قم جدا می دانیم.
تیم فوتسال فرش آرای مشهد امروز در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه 2 بر 4 مغلوب تیم آتلیه طهران قم شد. فرش آرای مشهد تا قبل از این مسابقه در رده سوم جدول قرار داشت.
7401/ 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.