رسول قلی زاده روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ما با این شرایط تنها تا هفته پنجم لیگ می توانیم ادامه دهیم و اگر تا دو هفته آینده، برای تیم اسپانسر پیدا نشود توانایی ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر را نداریم.
وی اظهار داشت: همه بازیکنان و مربیان تیم آتلیه طهران قرارداد سفید امضاء کرده ولی ما وعده هایی را به آنها دادیم که باید عملی شود.
قلی زاده خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات مالی تیم آتلیه طهران قم تاکنون در قالب یکی از بهترین تیم های لیگ ظاهر شده است و از دو بازی چهار امتیاز را کسب کردیم.
وی گفت: تاکنون هیچ پولی به باشگاه تزریق نشده و همه هزینه ها به صورت شخصی تامین می شود، استاندار قم قول هایی برای حمایت از این تیم داده و منتظر تحقق آن هستیم.
تیم فوتسال آتلیه قم طهران در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر سه شنبه در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم فرش آرای مشهد می باشد.
بازی اول تیم فوتسال آتلیه طهران به دلیل شرایط امنیتی توسط شورای تامین قم لغو شد و از دو بازی دیگر یک پیروزی و یک تساوی کسب کرد.
این تیم در سال جاری از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد ودر کنار تیم فوتسال هیات فوتبال استان قم ، نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال کشور را تشکیل می دهند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.