به گزارش ایرنا، محمد امین سازگارنژاد روز پنجشنبه در نشست مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم در سخنانی، گسترش آموزش فنی و حرفه ای را نیازمند همت و کمک مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: آموزش های مهارتی می تواند به زندگی کریمانه منجر شود و از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انتقال مهارت به منابع انسانی را یکی از پیچیده ترین موضوع های دنیای امروز برشمرد و گفت: نیاز ملی ما برای مهارت آموزی زیاد است و اگر هوشمندانه به این موضوع نگاه شود بخش زیادی از بحران بیکاری و اشتغال که دغدغه ملی است برطرف می شود.
وی با بیان این که مهارت آموزی ملی پیش نیاز رشد، بهره وری و توسعه در کشور است تاکید کرد: توسعه و به روز رسانی آموزش های فنی و حرفه ای در کشور با توجه به فناوری های روز دنیا نیاز به توجه ویژه مسئولان کشور دارد.
در این نشست، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مسئولان ستادی و استانی و کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نیز مدال آوران مسابقات جهانی و منتخبین مسابقه مهارت آموزی کشور در مسابقات مهارت آموزی ابوظبی حضور داشتند.
در ادامه این نشست کارگروه های تخصصی برگزار شد.
7404/ 1175 خبرنگار: محمد زمانی راد ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.