محسن نادری شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خروج تیم بسکتبال بانوان کشور در سال جاری از قم و انتقال به تهران قطعی شده است و در مورد والیبال نیز چنین تصمیمی را اتخاذ خواهیم کرد.
وی ادامه داد: بنده به عنوان اسپانسر در شهر مقدس قم در رشته والیبال و بسکتبال سرمایه گذاری کرده و هزینه می کنم و در مقابل نیز از مسئولان انتظار همکاری و حمایت دارم.
نادری اظهار داشت: امکانات مناسبی در تهران برای سرمایه گذاری در ورزش فراهم شده است به همین دلیل هر 2 تیم بانوان در رشته بسکتبال و والیبال از همین فصل به تهران منتقل می شوند.
وی یادآورشد: در شرایطی که همه استان ها دنبال جذب اسپانسر می باشند، مسئولان استان قم نیز باید حمایت ویژه را از بخش خصوصی داشته باشند و امکانات و سالن برای تمرین در اختیار قرار دهند.
نادری با اشاره به وضعیت بازیکنان قمی در صورت انتقال تیم به تهران گفت: انتخاب بازیکنان برعهده سرمربی است و به احتمال زیاد همه را از تهران انتخاب می کند.
وی اظهار داشت: تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم سه دوره قهرمان لیگ دسته 2 و یک شده است و تیم والیبال نادر شیمی نیز امسال به لیگ دسته یک صعود کرد.
محمود حاج اسماعیلی رئیس هیات بسکتبال استان قم نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: نادر شیمی قم به صورت کامل خصوصی بوده و هیچگونه هماهنگی و ارتباطی با هیات بسکتبال استان ندارد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.