به گزارش عصر سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامعباس بلفکه در گفت و گویی افزود: در پی کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران مبنی بر حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط تعدادی از قاچاقچیان و عبور از این استان، موضوع در دستور کار ویژه ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی اضافه کرد: سه اکیپ تلفیقی از عوامل این یگان و پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و در پیگیرهای اطلاعاتی محل بارانداز و انتقال مواد مخدر در داخل گاراژی در یکی از محله های استان را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: در پیگیری های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودرو بنز وارد گاراژ شد که بلافاصله ماموران با رعایت موازین قانونی وارد محل مذکور شدند و رانندگان کامیون و جرثقیل که متهمان اصلی و مالک مواد مخدر بودند در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.
بلفکه اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای موصوف و پس از تخلیه پالت های چوب، مقدار 505 کیلو و 300 گرم تریاک با لفافه در قالب 50 بسته حدود 10 کیلوگرمی کشف کردند که به صورت ماهرانه ای داخل پالت ها جاساز شده بود.
وی بیان داشت: ماموران در بازرسی به عمل آمده از داخل اتاقک خودروی مذکور نیز یک دستگاه ترازوی توزین، یک عدد وافور ، 70 گرم تریاک و 84 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
/2085/ 1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.