سید جواد خازنی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ما از ابتدا، دو مساله را برای حضور تیم صبا در لیگ برتر در پیش رو داشتیم که یکی از آنها شرکت نکردن تیم نفت تهران در مسابقات و دیگری شکایت به فدراسیون فوتبال در مورد اتفاق های هفته آخر لیگ برتر بود.
وی ادامه داد: هر چند برنامه از سوی فدراسیون اعلام شده، ولی گزارش شکایت ما توسط کمیته اخلاق فدراسیون هنوز صادر نشده و از سوی دیگر مشکلات تیم نفت هم حل نشده است و هر دو گزینه هنوز برای بازگشت صبا به لیگ برتر، مطرح می باشد.
خازنی تصریح کرد: قرار شد کمیته اخلاق تا پایان هفته گزارش خود در مورد تیم فوتبال صبای قم اعلام کند، ولی درحال حاضر تکلیف تیم صبا چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته مشخص نیست.
وی با اشاره به از دست رفتن فرصت برای بستن تیم در صورت حضور در لیگ برتر گفت: تصمیم گیری اصلی با مدیریت کلان استان است و در صورت رفع مشکل تیم و انتخاب مدیریت باشگاه از سوی استانداری، راهکارهای خاصی اندیشیده خواهد شد.
مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از هفته اول و مسابقات لیگ دسته یک از هفته دوم مردادماه آغاز خواهد شد.
تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور به خاطر نتایج ضعیف به لیگ دسته یک سقوط کرد. مسئولان باشگاه صبا نسبت به داوری آخرین بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان و همچنین بازی تیم سیاه جامگان و پرسپولیس تهران معترض بوده و به فدراسیون شکایت کردند که حکم آن هنوز اعلام نشده است.
بیشتر بازیکنان مطرح صبای قم از این تیم جدا شدند.
7401 / 6133/خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.