به گزارش ایرنا، مراسم امحای حدود 2 تن مواد مخدر غیرقابل استحصال شامل انواع هروئین، تریاک وشیشه روز دوشنبه با حضور استاندار و فرمانده انتظامی استان قم در کنار پاکسوار امیرکبیر قم برگزار شد.
فرمانده انتظامی قم، در حاشیه این مراسم، به آتش کشیدن این مواد توسط یک ورزشکار را حرکتی نمادین عنوان کرد و گفت: پیام این حرکت این است که ورزش موجب امحای مواد مخدر در کشور است و توجه به ورزش بهترین راه برای مبارزه جدی با این ماده خانمان سوز است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم در این مراسم با مجاهدانه توصیف کردن اقدام نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر گفت: مهرماه سال گذشته به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، یکهزار و 735 کیلوگرم مواد مخدرو امروز نیزحدود 2 تن مواد مخدر غیر قابل استحصال به دارو و مواد دارویی امحا شد.
ابوالفضل شریفی، قرار گرفتن استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: قم سپر شهرهای شمالی به ویژه تهران در راه مبارزه با مواد مخدر است به گونه ای که بیش از 90 درصد این مواد از باندهای مواد مخدر کشوری و در راه ترانزیت از مسیر قم کشف و توقیف شده اند.
وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر قم در راه مبارزه با این ماده افیونی به صورت مشترک در استان های مختلف دست به انجام عملیات زده است.
7404/ 6133/ خبرنگار: محمد زمانی راد ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.