به گزارش ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی شنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم افزود: پرداخت حقوق کارکنان قراردادی از سایر هزینه های جاری از جمله اضافه کار و رفاهی کارکنان، معضلی است که باید هرچه سریعتر و در سال جاری برطرف شود.
وی در ادامه افزود: با مذاکره ای که با سازمان استخدامی کشور انجام داده ایم، اگر وزارتخانه ها و سازمان های ملی،ضرورت بکارگیری نیروهای قراردادی را تأیید و پست سازمانی در دستگاههای اجرایی به آنها اختصاص داده شود، حقوق آنها از ردیف حقوق پرداخت خواهد شد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساختار و وظایف شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عضویت اعضای شورا قائم به فرد بوده و افراد جایگزین در جلسات حق رأی ندارند، مدیران و مسئولان عضو شورا حتما باید شخصا در جلسه حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها با حضور دو سوم اعضا رسمیت پیدا می کند، اظهار داشت: دستورجلسات شورا باید حداقل یک هفته پیش از برگزاری جلسات همراه با دعوتنامه برای اعضای شورا ارسال شود تا آمادگی لازم برای ارائه نظرهای کارشناسی مناسب را داشته باشند.
نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سال جاری با حضور صادقی استاندار قم، رضوی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، معاونین استانداری و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.