به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد قم، منصور فرزانه در گفت و گویی افزود: بر اساس گزارش های دریافتی از سازمان ملی استاندارد و با استناد به بازرسی های مرحله ای از جایگاه های CNG و اقدام های انجام شده برای رفع نواقص بحرانی جایگاه ها، اداره استاندارد قم موفق به کسب این رتبه شد.
وی اضافه کرد: بازرسی از جایگاه های CNG با توجه به موضوع ایمنی جایگاه ها و اهمیت فوق العاده آن در ارتباط با مردم، یکی از اولویت های مهم اداره کل استاندارد استان می باشد و با جدیت دنبال می شود.
وی بیان کرد: در اجرای این طرح پس از مرحله اول بازرسی ها که از ابتدای سال 94 آغاز شد، از مجموع 42 جایگاه موجود در استان، تاکنون 39 جایگاه موفق به استانداردسازی در بازرسی مرحله نخست شده است که ضریب استانداردسازی استان قم را به میزان 93 درصد رسانده است.
فرزانه با بیان این که این میزان بالاترین ضریب استانداردسازی در بین استان های کشور است، افزود: نقش سایر دستگاه های ذیربط در اجرای این طرح حائز اهمیت است و استفاده از ظرفیت های قانونی دستگاه های مرتبط منجربه بهبود کیفیت استانداردسازی جایگاه های CNG در استان می شود.
وی با اشاره به آغاز بازرسی ادواری از جایگاه ها از اواخر سال گذشته، ابراز امیدواری کرد: این طرح در مرحله بازرسی های ادواری سالانه نیز با جدیت بیشتر تا زمان استانداردسازی کامل و مستمر تمامی جایگاه های موجود در استان ادامه داشته باشد و تاثیر این کنترل و نظارت از سوی اداره کل استاندارد با همکاری اداره های ذیربط، در تضمین ایمنی و سلامت شهروندان مشهود باشد.
استان قم دارای تعداد 68 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مایع و گاز است که از این تعداد 19 باب آن 2 منظوره، 31 باب تک منظوره سوخت مایع و 18 باب نیز تک منظوره CNG می باشد.
/2085/ 1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.