مجید متقی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از استان قم در در فرم ناگه نوکاتا، محمد جواد بشارتی نیا و مجتبی اسماعیل پور، درفرم کاتامه نو کاتا، مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی و در فرم کیمه نو کاتا، سید علی میرسپاسی و محسن قاسملو اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این مسابقات همچینن سعید ایمانی و حمیدرضا محققی در فرم جونو کاتا و مصطفی قانع و محمد احسن در فرم گوشین جوتسو کاتا به میدان می روند و محمد رضا صحرایی و محمد حسن سالاری نیز به نمایندگی از جودوی قم در این رقابت ها حضور دارند.
متقی گفت: با توجه به این که این مسابقات به صورت تیمی برگزار می شود به کسب حداقل چهار مدال و رتبه اول تا دوم مسابقات امیدوار هستیم .
وی اظهار داشت: پیش بینی ما این است که حداقل چهار بازیکن از تیم قم در این مسابقات موفق به کسب نظر و موافقت مربیان تیم ملی خواهند شد و به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
متقی با اشاره به این که وضعیت جودو در قم رو به رشد است، گفت: ما در مرحله برنامه ریزی و جذب ورزشکار هستیم و تاکنون 900 تن عضو این هیات شدند.
وی با بیان این که در قم خانه جودو وجود ندا د، گفت: هر چند هیات جودو در قم سالن اختصاصی دارد ولی استاندارد نیست و خواسته اصلی ما مجهز کردن آن از سوی مسئولان است.
متقی با بیان این که تیم جودوی قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور حضور دارد، گفت: هشت تن از بازیکنان بزرگسالان تیم جودوی قم، از اردونشینان تیم ملی هستند.
وی همچنین از برگزاری مسابقات لیگ جودو ویژه نوجوانان و جوانان در استان قم در تابستان سال جاری خبر داد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.