به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار کاظم مجتبایی روز دوشنبه در گفت وگویی افزود: دراین راستا 56 دستگاه خودرو از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

**پاکسازی 51 مرحله ای محلات از حضور معتادان
وی با بیان اینکه 90 درصد مواد مخدر در محورهای مواصلاتی کشف شده است، افزود: قم در شاهراه مواصلاتی کشور قرار دارد و پلیس نیز بر کشف مواد مخدر از سرشاخه ها و قاچاقچیان به این عرصه ؛ نگاهی درون استانی نیز داشته و دراین راستا تاکنون 51 مرحله پاکسازی محلات، مکان های حضور معتادان را در شهر داشته ایم.
مجتبایی افزود: آنچه که برای ما مهم است، مبارزه با مواد مخدر در سه بخش اصلی مقابله، درمان و پیشگیری است که باید به صورت متوازن پیش رفته تا به نتیجه برسیم.
وی با بیان اینکه پلیس و دستگاه ها و نهادهای مرتبط باید مراقبت بیشتری داشته و به صورت جدی تری برای برخوردبا مواد مخدر پیش بروند،تصریح کرد:کسب این موفقیتها مرهون هماهنگی بسیار خوبی است که در استان وجود دارد،بنابراین از دستگاه قضائی و همچنین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که به خوبی همکاران پلیس را پشتیبانی می کنند قدردانی می کنم.

** معتادان در 68 درصد جرایم سهم داشته اند
مجتبایی درادامه با بیان اینکه سهم معتادان مواد مخدر متاسفانه در سایر جرایم نیز دیده می شود، تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته توسط پلیس، معتادان حدود 68 درصد جرایم مانند سرقت و شرارت سهم داشته اند و این یک تهدید است.
فرمانده انتظامی استان قم در ادامه از نقش رسانه و دستگاه ها در راستای آموزش و آگاه سازی مردم در جهت پیشگیری از جرایم قدردانی کرد.
8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.