به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم، «احمد حسینی» روز یکشنبه در جلسه هیات امنای حرم دو شهید بی نشان شهر قنوات افزود: حرم شهدا و محیط پیرامونی آن باید از نظر فرهنگی و زیارتی پیوستگی کامل با فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.
وی از افتتاح حساب جهت هدایت و جمع آوری هدایا و نذورات مردمی به حرم شهدای بی نشان خبر داد.
وی گفت: وجود 13 هزار شهید بی نشان و مفقود از دوران مبارزات انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس در این مرزوبوم، اسناد مظلومیت نظام اسلامی و سند رسوایی مدعیان حقوق بشر آمریکایی است، زیرا آمریکا در به شهادت رساندن مردم بیگناه ما نقش اساسی، مستقیم و انکارناپذیر دارد.
حسینی با اشاره به اینکه شهیدان اسناد بطلان حقوق بشر آمریکایی هستند، تصریح کرد: شهیدان والامقام بویژه شهدای «بی نشان» انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بخشی از اسناد حقوق بشر آمریکایی و نشاندهنده پوچی و بطلان آن هستند.
وی افزود: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای مرور فهرستی از جنایات آمریکایی ها نسبت به ملت مظلوم ایران اسلامی و مرور و بی اعتباری آنچه که آمریکای جنایتکار به نام حقوق بشر می خواند، می باشد.
وی افزود: در هر روز از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون، جنایاتی در ایران اتفاق افتاده که نقش و نفوذ استکبار جهانی و بخصوص آمریکا در آن کاملا مشهود است و طرح ریزی و اجرای این جنایات شوم بصورت پنهان و آشکار به انحاء مختلف همچنان ادامه دارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: جنایاتی همچون بمب گذاری در مسجد ابوذر تهران در 6 تیر و بلافاصله انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر 60، شلیک ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس در 12 تیر 67 و شهادت حدود 290 مسافر بیگناه و... به عنوان نمونه هایی از جنایات آمریکا و خوی ددمنشی نظام سلطه ثبت و ضبط شده است.
در این نشست علیرضا خزایی بخشدار مرکزی قم و رئیس هیئت امنای حرم شهدای گمنام قنوات، حجت الاسلام عادل پور امام جمعه بخش مرکزی، سید رضا حسینی شهردار قنوات، مهدی علی بابایی فرمانده حوزه بسیح شهید جلالی بخش مرکزی و اعضای شورای شهر و بخش و اعضای هیئت امنای حرم شهدای گمنام، حضور داشتند.
استان قم با مساحت حدود 11 هزار کیلومتر مربع در حاشیه کویر، در فاصله 140 کیلومتری جنوب شهر تهران قرار دارد؛ این استان دارای پنج بخش مرکزی، کهک، خلجستان، سلفچگان و جعفرآباد و پنج شهر قم، قنوات ، کهک، دستجرد و جعفریه ، 10 دهستان و 363 آبادی دارای سکنه است.
شهر قنوات از توابع بخش مرکزی استان قم است که در فاصله حدود 10 کیلومتری مرکز شهر قم قرار دارد.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.