به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری قم،علیرضا قاری قرآن درگفت وگویی اظهار داشت: این بزرگراه هم اکنون خارج از حریم شهر است و خدمات ‌رسانی در آن جزو وظایف
این نهاد نیست.
وی با اشاره به مصوبه ‌ای که برای نصب نیوجرسی در این بزرگراه وجود دارد، اظهار کرد: تمام خدمات مرتبط با بزرگراه امام علی (ع) با وزارت راه و شهرسازی است، طبق قانون، شهرداری ‌ها، موظف به ارائه خدمات در محدوده شهرها هستند مگر این که مجوز خاصی در این زمینه صادر شود.
قاری قرآن بااشاره به تفاهم‌ نامه شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی قم برای نگهداری و توسعه درختان محدوده کمربندی امام علی(ع) گفت: این تفاهم ‌نامه برای مشارکت در زمینه توسعه درختکاری است، با توجه به این که هرگونه تعرض به حریم درختان نیازمند اخذ مجوزهای لازم است و با توجه به این که این مسیر برای نصب نیوجرسی تداخل داشته، لذا تفاهم نامه ای به امضاء رسید.
وی با بیان این که اداره کل راه و شهرسازی به دنبال این بود که شهرداری به صورت مستقل در این طرح هزینه داشته باشد، گفت:پس از مشورت با شورای اسلامی شهر، مقرر شد شهرداری فقط بحث نگهداری فضای سبز محدوده را قبول کند.
قاری قرآن با اشاره به هم جواری کمربندی امام علی(ع) با محدوده شهری خاطرنشان کرد: با توجه به این که این بزرگراه کارایی شهری بالایی دارد، انتظار داریم که وارد محدوده شهری شود.
7406/ 6133/ تنظیم کننده: ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.