به گزارش ایرنا ، سید مهدی صادقی شنبه شب در آیین شکرگزاری خدمات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ماه ضیافت الهی و اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان افزود: حرم کریمه اهل بیت(ع) ظرفیت بسیار عظیمی در زمینه امور فرهنگی کشور دارد و با نشر و توسعه فرهنگ قرآنی می توان در سبک زندگی مردم نیز تغییر ایجاد کرد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی حرم مطهر در ماه رمضان برکات فراوانی برای مردم ایران اسلامی داشته است افزود: این برنامه فرهنگی که از سالهای گذشته بنا شده و هر سال گسترش پیدا کرده، باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.
وی با تاکید بر تلاش دستگاه های فرهنگی استان برای تبلور شعائر دینی در زندگی فردی و اجتماعی افزود: بایستی برای افزایش معنویت و اخلاق در جامعه در طول سال برنامه ی مدونی وجود داشته باشد.
استاندارقم با اشاره به اشتیاق جوانان برای شرکت در برنامه های قرآنی اظهار داشت: مسئولان امر باید با برنامه ریزی از ظرفیت های فرهنگی و مذهبی برای جذب جوانان و آشنایی هرچه بیشتر آنان با فرهنگ قرآنی استفاده کنند.
هر ساله درماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن در حرم حضرت معصومه(س) با قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم و دیگر برنامه های متنوع قرآنی دراین مکان مقدس برگزار می شود.
8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.