به گزارش ایرنا، آیت الله مکارم شیرازی درحاشیه حضور در این راهپیمایی باشکوه درگفت و گو با خبرنگاران با تقدیر ازمردم اظهار داشت: روز قدس یک روز تاریخی است و راهپیمایی مسالمت آمیز ارکان غاصبان قدس را می لرزاند.
آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: این راهپیمایی باعث انسجام داخلی کشورمان می شود و ان انشاالله قدس آزاد خواهد شد.

** آیت الله نوری همدانی نیز در حاشیه حضور دراین راهپیمایی در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی محکم و کوبنده به رژیم کودک کش اسراییل، آمریکا و ایادی استکبار است.
وی افزود: ملت ایران درکنار ملت فلسطین بوده و تا زمانی که این کشور از وجود رژیم جعلی اسراییل پاک نشود، در صحنه حاضر هستند.
آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: امروز همزمان همه مسلمانان با وحدت و انسجام درمقابل جنایات استکبار و رژیم صهیونیستی به صحنه آمده و اقدام های وحشیانه آنان را محکوم می کنند.
وی از حضور پرشور مردم تقدیر کرد و گفت: این راهپیمایی پیام خوبی برای رژیم صهیونیستی، آمریکا و همپیمانان منطقه ای آنها دارد.

**رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز درحاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم درگفت وگو با خبرنگاران گفت: پیام این راهپیمایی به آمریکا این است که ما نمی ترسیم و قدرتمند هستیم.
آیت الله احمد جنتی افزود:راهپیمایی روز جهانی قدس از پرتاب موشک برای آمریکا و اسراییل سنگین تر است. موشک های پرتاب شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابتدا به آمریکا و اسراییل اصابت کرد و سپس به پیشانی داعشی ها خورد.
وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی با وجود روزه داری در این هوای گرم، ولی برای دفاع از آرمان های فلسطین و انقلاب در صحنه حاضر شده و توطئه دشمنان را خنثی کردند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
/2085/ 6133/گزارش : سمیه حیدری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.