آیت الله سید محمد سجادی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد به دلیل شست و شوی مغزی داعشی ها، فریب می خورند و به دلیل پول به این گروه تروریستی ملحق می شوند.
وی ادامه داد: الحاق این افراد به داعش به مذهب و قوم خاصی ارتباط ندارد چرا که از انگلیس، آمریکا و همه کشورهای جهان برخی مزدوران به این گروه تروریستی می پیوندند.
آیت الله سجادی گفت: داعش زائیده آمریکا و آل سعود برای تامین امنیت اسرائیل و اختلاف افکنی در جهان اسلام است و باید تحت تاثیر نقشه های آنان قرار نگیریم وبه اختلافات قومی و مذهبی دامن نزنیم.
رئیس موسسه تحقیقاتی سید مصطفی خمینی (ره) با اشاره به آیه 103 سوره آل عمران خاطرنشان کرد: خداوند در آیه 'وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا 'می فرماید: همه به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید و نعمت‏ خدا را بر خود یاد کنید آنگاه که دشمنان یکدیگر بودید، پس میان دلهای شما الفت انداخت تا به لطف او برادران هم شدید.
آیت الله سجادی خاطرنشان کرد: تفرقه در هر ملتی، باعث وهن آن ملت و از بین رفتن عظمت آن می شود و دشمن بین آنها رخنه خواهد کرد.
وی ادامه داد: همه امروز در برابر دشمن مشترک باید ید واحده باشیم، اختلاف باعث شکست هر امت و ملتی خواهد شد که دچار آن شود.
آیت الله سجادی اظهار داشت: ملت ایران همیشه بیدار بوده و با وحدت کلمه انقلاب کرده و با همین انسجام ملی، انقلاب را حفظ کرده و در ادامه باید در مسیر حرکت کنیم.
وی ادامه داد: همه افراد جامعه زیر پرچم ایران از نظر حقیقی و حقوقی، حقوق مساوی دارند و آنان باید کشور را برای خود حفظ کنند و اجازه ندهند دشمن با نفوذ، بین آنها تفرقه ایجاد کند.
آیت الله سجادی تصریح کرد: دعاهای ماه مبارک رمضان برای همه ما آموزنده و پندآموز است و باید برای رهایی جهان اسلام از وضعیت فعلی دعا کنیم.
وی ادامه داد: خداوند در آیه 91 سوره مائده به ما هشدار می دهد شیطان دائم در کمین است که بین ملت کینه و بغض ایجاد کند وباید مراقب باشیم شیطان در درون ما وارد نشود.
روز چهارشنبه هفته گذشته در2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 تن شهید و 56 تن مجروح شدند.
7401/ 6133/ خبرنگار بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.