به گزارش ایرنا از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با رئیس ستاد اقامه نماز استان قم افزود: شخصیت‌های بسیاری با سلایق مختلف در آستان مقدس حضرت معصومه (س) حضور دارند و افراد ستاد اقامه نماز نیز باید از همه سلیقه ها باشند اما رسالت خود را نیز به شیوه مطلوبی انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه اعضای ستاد اقامه نماز استان قم در ستاد عمود و خیمه دین مبین اسلام فعالیت دارند، گفت: امیدواریم این مجموعه با استفاده از ظرفیت‌های استان بتواند به اهداف مورد نظر برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام راحل در طول نهضت توانستند مقابل ظالمان و ستم‌گران ایستادگی کرده و به پیروزی برسند در حالی که خلق انقلاب بزرگی مانند انقلاب اسلامی، در عصر هیچ یک از امامان رخ نداده بود.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب نباید تحریف شود، گفت: باید از همه افرادی که در عرصه پیروزی انقلاب حرکت کردند تقدیر کنیم اما تاریخ نباید تحریف شود گفته می‌شود زمان دستگیری امام خمینی(ره) قیام در شهری دیگری آغاز شد در حالی که در ابتدای آن روز مردم قم در خیابان‌ها قیام کرده و برخی نیز به شهادت رسیدند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم نیز دراین دیدار با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها برخورد جناحی نداشته‌ایم، گفت: ستاد اقامه نماز با وجود اینکه یک مجموعه اجرایی نیست اما همدلی مطلوبی داشته و در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر از استعدادهای مختلف استفاده می‌کند.
محمد خامه‌یار افزود: این ستاد در سطح کشور با 82 سازمان و نهاد تفاهم دارد اما برخی از این مجموعه‌ها درقم دارای بخش استانی نیستند به همین علت فقط 68 مجموعه در استان قم مورد ارزیابی قرار داده می‌‌شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت نماز در دستگاه‌های اجرایی استان قم در سال‌های گذشته نیز مطلوب بوده است، گفت: با ارائه ‌تذکرات لازم و تقدیر از برترین دستگاه‌ها توانسته اقامه نماز را به شیوه جدی‌تری دنبال کنیم.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.