به گزارش ایرنا از روابط عمومی اورژانس 115 قم، محمدرضا حسنی روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: با توجه به این که جمعیتی بالغ بر 25 هزار تن از شهروندان قمی در عصر روز 14 خرداد به مرقد مطهرحضرت امام(ره) اعزام می شوند، اورژانس 115 در کنار دیگر دستگاه های امدادی، خدمات لازم را ارائه خواهد داد.
وی اضافه کرد: در این راستا، 9 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 همراه با کارکنان مجرب و تجهیزات کامل پزشکی و درمانی و یک دستگاه خودرو فرماندهی از ساعت 15 روز یکشنبه هفته آینده همراه با اتوبوس های شهر قم، به مرقد امام(ره) اعزام می شود.
وی ادامه داد: پنج دستگاه آمبولانس اورژانس 115 نیز برای پوشش کاروان های اعزامی در مسیر رفت آزادراه قم- تهران و به ازای هر 15 کیلومتر مستقر می شود.
به گفته حسنی، این آمبولانس ها پس از اتمام آیین، در مسیر بازگشت مستقر می شود.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی آمبولانس های اعزامی از قم همراه با آمبولانس های دیگر استان ها در مرقد مطهر حضرت امام(ره) تحت مدیریت و فرماندهی واحد اورژانس کشور تا پایان آیین به هموطنان خدمات رسانی می کنند.
وی افزود: برخی کاروان ها و اتوبوس های شهرهای دیگر پس از آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر قم حضور می یابد که در این راستا تعدادی آمبولانس اورژانس 115 در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مستقر می شود.
به گفته حسنی، اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 و بالگرد اورژانس در طول زمان برگزاری آیین با استقرار در عوارضی قم- تهران آماده انجام هرگونه ماموریت احتمالی در مسیرها و جاده های منتهی به استان خواهد بود.
مرکز اورژانس 115 قم با 60 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس و 39 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای خدمات امدادی به هموطنان و همشهریان ارائه می کند.
آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) روز 14 خردادماه از ساعت 18 تا 20 در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
/2085/ 1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.