سید مهدی رضایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: اسپانسرها و حامیان مالی فوتسال قم می گویند ما کنار رفته ایم تا کسانی که مدعی حمایت از فوتسال قم هستند خودشان از این تیم ها حمایت کنند.
وی ادامه داد: شرکت های یاسین پیش رو قم و ماهان تندیس و سایر اسپانسرها به دلیل حاشیه سازی ها از قم رفتند و امروز در حالی که تنها حدود یک ماه به آغاز مسابقات زمان باقی مانده ولی وضعیت تیم های قمی مشخص نیست.
رضایی یادآورشد: یاسین پیش رو نه تنها درفوتسال بلکه دیگر در تکواندو و کاراته قم نیز سرمایه گذاری نمی کند.
سرپرست فصل گذشته فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال گفت: کسانی که به عنوان حامی مالی حضور پیدا می کنند و هزینه هایی را انجام می دهند در مقابل انتظاراتی مانند معافیت های مالیاتی، سالن و زمین رایگان و ... را از ما دارند. تا حاشیه سازی ها در فوتسال قم وجود دارد اسپانسرها رغبتی برای سرمایه گذاری ندارند.
وی گفت: باشگاه یاسین پیش رو قم حدود 75درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کرده است.
هلدینگ دارویی یاسین پیشرو در دو فصل گذشته اسپانسر نماینده فوتسال قم در لیگ برتر ایران بود که در فصل اول رتبه ششم و در فصل دوم نیز رتبه دهم مسابقات را کسب کرد.
این هلدینگ درسال جاری اعلام کرده در فوتسال سرمایه گذاری نمی کند به همین دلیل این تیم بدون اسپانسر مانده است.
تیم فوتسال آتلیه طهران قم نیز از تیم های موفق لیگ دسته یک کشور است که با موفقیت توانست به لیگ برتر کشور صعود کند اما هم اکنون بدون حامی مالی است.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.