آیت الله سید محمد واعظ موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با انتقاد از تقسیم بندی آرای مردم ایران، افزود: در حالی که همه دلسوزان،دغدغه مندان، مراجع، علما و به ویژه رهبرمعظم انقلاب همواره تاکید بر دو قطبی نکردن ملت ایران دارند، متاسفانه این مساله از سوی برخی گروه ها دامن زده می شود.
وی تصریح کرد: همانگونه که درایام تبلیغات انتخاباتی بداخلاقی هایی از طرف برخی کاندیداها و طرفداران آن ها دیده شد، متاسفانه بعد از انتخابات آنگونه که انتظار می رفت رقابت ها به رفاقت ها تبدیل نشد و جو رقابتی شدید و تخریبی که بین طرفین بود از سوی برخی کاندیدها و هواداران ادامه یافت.
وی تاکید کرد: تمام 41 میلیون تنی که پای صندوق های رای حاضر شدند با شناخت، مطالعه و احساس وظیفه به کاندیدای مورد نظر رای دادند و دلیلی ندارد که برخی آرا را حلال و برخی آرای دیگر را حرام بدانیم.
رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم تاکید کرد: دموکراسی واقعی و مردم سالاری دینی در ایران به جایگاهی رسیده که باید به آرای اکثریت احترام گذاشت و تسلیم نتایج آرا شد.
واعظ موسوی با بیان این که ایجاد شائبه تخلف و تقلب در انتخابات زیر سوال بردن ساختارهای نظام اسلامی است، گفت: هر چند ممکن است اشتباهاتی در برخی شعبه ها از سوی مجریان و هواداران رخ داده باشد، ولی نباید دراعلام نظر و عقیده به نحوی اظهار شود که ارکان نظام اسلامی زیر سوال برود.
وی در ادامه بیان کرد: به لطف و تفضل الهی بار دیگر ملت رشید و بصیر ایران با حضور تکلیف مدارانه پای صندوق های رای حماسه دیگری آفریدند و برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب افزودند.
وی افزود: مردم ایران با حضور پرشور بر پای صندوق های رای به کاندیدای مورد نظر خودشان رای دادند و نتیجه انتخابات به خوبی رقم خورد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب همه حزب ها، گروه ها و سلیقه های مختلفی که در این انتخابات شرکت کردند اقرار دارند که حضور چشمگیر مردمی موجب سربلندی نظام و تاییدی دیگر بر نظام اسلامی بود.
واعظ موسوی ادامه داد: باید از این مردم فهیم قدردانی کرد که در این برهه حساس با حضور مقتدارانه توانستند مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان داخلی، بدخواهان خارجی و استکبار بزنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.