حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ملت ایران در این انتخابات یکبار دیگر با حضور حماسی در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی افزوده و جهانیان را حیرت زده کرده است.
وی ادامه داد: مردم ایران با هر سلیقه و گرایشی سیاسی در هر نقطه ای از ایران و بلکه جهان به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و برای سپردن مسئولیت چهار سال آینده به یک فرد اصلح، پای صندوق های رای حاضر شدند.
واعظ موسوی گفت: ملت ایران با هر ایده و سلیقه های سیاسی و با هر مکتب و مذهبی با حضور خود در صحنه انتخابات بر عزت و اقتدار نظام اسلامی افزوده و حماسه بزرگی را رقم زدند.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری منتخب باید ندای ملت ایران را با گوش جان شنیده و به خواسته های بحق آنها توجه داشته باشد و خدای ناکرده وعده های داده شده بویژه در حوزه اقتصادی فراموش نشود.
واعظ موسوی همچنین گفت: اکنون که فصل رقابت تمام شده، دولت جدید باید با استفاده از پیشنهادات سایر کاندیدا جهت ساختن ایرانی مقتدر با اقتصادی پیشگام و فرهنگی عالی، گام های بزرگ و موثری بردارند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار و دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.