به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز دوشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان ناجا با بیان این که عربستان حیات خلوت ترامپ است تا بتوانند به اصطلاح خودشان شیر آنها را بدوشد افزود: فروش این سلاح برای از بین بردن مردم یمن است و جالب اینجا است این معامله آن قدر برای ترامپ خوب بود که از خوشحالی رقصید.
وی عنوان کرد: آنها در این حیات خلوت، ایران اسلامی را تروریست نامیدند و آماده برای مقابله شدند، ولی نمی فهمند که ایران کشور قرآنی و اسلامی است نه کشور تروریستی.
وی گفت: قرآن به مسلمانان می فرماید در مقابل دشمنان وحدت داشته باشید نه این که استکبار را دوست داشته باشید و اگر از میان مسلمانان کسی استکبار را دوست داشته باشد از مسلمانان نیست، بلکه با آنها است.
آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: به ایران می گویند موشک درست نکند، ولی خودتان بمب می خرید و درست می کنید، این چه سخنان یاوه گویانه است که می گویند؛ شما بدانید ما با قدرت بیشتر توان دفاعی و موشکی خود را افزایش خواهیم داد و این که ما دست از توان دفاعی خود برداریم به گور خواهید برد.
وی گفت: مساله بعدی بحرین است؛ غربی ها و عربستان به بحرین آمده اند تا مردم این شهر را مجبور کنند، دست از علمای شیعه خود بردارند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی برای آنها مشکل بزرگی است و نمی خواهند چیزی به نام ایران اسلامی و انقلابی در کره خاکی باشد؛ برای همین همه هدف آنها از بین بردن اسلام و ایران است، ولی مردم ایران به فرمان قرآن عمل خواهندکرد و اجازه چنین جسارتی به آنها نخواهند داد.
آیت الله نوری همدانی گفت: اسلام و دین، مردم را به مقاومت و ایثار در مقابل دشمنان دعوت می کند و از همه مسلمانان می خواهد در مقابل اهریمنان ساکت ننشیند و با تمام قدرت به مقابله برخیزند.
وی افزود: اسلام مسلمانان را دعوت به صبر و تحمل در برابر سختی ها و ملامت ها می کند و برای این مقاومت و صبر اجر زیادی در نظر می گیرد و از همه می خواهد، از مشکلات فرار نکنند بلکه با تحمل می توان بر سختی ها پیروز شد، همچنان که همین مساله را به پیامبر(ص) خود ابلاغ می کند.
وی تصریح کرد: دفاع مقدس نمونه ای از ایثار، استقلال و مقاومت مردم ایران در مقابل همه دنیا بود و همه به دنبال از بین بردن نهال تازه ریشه کرده انقلاب بودند ولی خداوند نخواست این انقلاب از بین برود و مردم ایران اسلامی را یاری و حمایت کرد تا پیروز شدند.
این مرجع تقلید همچنین از حضور حماسی مردم در روز انتخابات قدردانی کرد و گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف باعث عزت، اقتدار و قدرت نظام در عرصه های مختلف خواهد شد.
آیت الله نوری همدانی گفت: مردم با حضورحماسی خود ثابت کرده اند در همه حال پشتبیان نظام و انقلاب و گوش به فرمان ولی فقیه می باشند و از کیان نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار و دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.