حسین معین آبادی عصر جمعه درگفت وگو با ایرنا، افزود: با این حجم استقبال مردم استان از انتخابات، به خصوص در ساعات اولیه رای گیری پیش بینی می شود، میزان مشارکت در قم به بالای 80 درصد برسد.
وی بیان کرد: رفتار انتخاباتی مردم برای حضور در پای صندوق های رای بیش از میزان پیش بینی ها می باشد و تعداد آرای اخذ شده هر لحظه افزایش می یابد، به نحوی که هم اکنون در هر دقیقه 670 رای در قم به صندوق ها انداخته می شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه کمترین مشکل را تاکنون داشته ایم و تنها برخی از افراد عادی نه مجریان انتخابات برای تعدادی از نامزدها تبلیغ کرده اند که بر طبق قانون با آن ها برخورد می شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: استان قم در سطح کشور رتبه نخست برخط بودن اطلاعات را دارد و وضعیت شعبه ها به طور پیوسته تحت کنترل است.
وی بیان کرد: با توجه به استقبال مردم بیش از یک میلیون برگه تعرفه رای در شعبه ها تقسیم شده و تمام امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان مهیا است.
وی ادامه داد: در صورت تمام شدن 70 درصد تعرفه های رای در هر شعبه، تعرفه های جدید به آن ها تزریق خواهد شد.
782 هزار و 974 تن در استان قم واجد شرایط رای دادن هستند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
در کل کشور 56 میلیون و 410 هزارو 234 تن واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده:جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.