به گزارش ایرنا این مرجع تقلید، جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران افزود: مردم برای رای انداختن و حضور در پای صندوق های رای نیستند، بلکه مردم ستون دین هستند همچنین حضرت علی(ع) مردم را به عنوان ستون دین معرفی کرده نه ستون سیاست، جمهوریت و حکومت.
وی ادامه داد: باید بفهمیم که اسلام مردم را ستون دین می داند نه ستون سیاست، ما در منطقه مین هستیم و در امنیت کامل به سر می بریم و فرزندان ما به استقبال شهادت رفته اند و باید تمام تلاش این باشد که این ستون را حفظ کنیم.
آیت الله جوادی آملی بیان کرد: ما درباره نماز جز این نداریم که نماز ستون دین است و اما درباره مردم تعبیرهای جالبی به کار رفته است، مردم را خالق مردم معرفی می کنند و حرف خالق مردم را باید از انبیا و اولیای الهی شنید.
وی گفت: ستونی که زمین افتاده نمی تواند مشکلی را حل کند، ملتی که جیب آن خالی است و سرپا نیست با تعارف نمی توان آن ستون را سرپا نگه داشت.
وی افزود: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، رهبر اگر علی بن ابی طالب(ع) هم باشد مادامی که مردم راضی، حاضر و پایدار نباشند شکست او قطعی است.
آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: ما باید ادب و احترام را حفظ کنیم و این ادب و احترام سرجای خویش محفوظ است ولی باید ستون را سرپا نگه داشت.
وی ابراز امیدواری کرد مردم حضور خوبی در پای صندوق های رای داشته باشند و نتیجه ای که از صندوق ها در می‌آید مورد رضایت حضرت ولیعصر(عج) باشد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
56 میلیون و 410 هزارو 234 تن واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.
7401/ 6133/ خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.