به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان چهارشنبه شب در جمع مردم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) منطقه نیروگاه قم افزود: نباید اجازه دهیم عده ای که می خواهند فقط حرف آنها در کشور وجود داشته باشد، در انتخابات ریاست جمهوری رأی بیاورند.
وی با بیان اینکه تصور می کنم اگر آقای روحانی کنار برود، کشورمان از فضای ثبات و اعتدال خارج می شود، اظهار داشت: جریان رقیب به دنبال ایجاد تک صدایی در جامعه بوده و آنها می خواهند دوباره حق حرف زدن را از مردم بگیرند، از این رو باید حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای بیان نیازها و مطالبات خود باید در گام اول حضوری موثر در انتخابات داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید با قدرت در پای صندوق های رأی حاضر شویم تا کسانی که غیر از خودشان همه را منحرف و فتنه گر می دانند، رأی نیاورند.
وی از عدم رعایت عدالت و جناحی عمل کردن صدا و سیما به شدت انتقاد کرد و گفت: در حالی که امروز صدا و سیما به دنبال انتقادهای شدید و تخریب دولت آقای روحانی است، در هشت سال دولت نهم و دهم در برابر آن همه مشکلات و فسادها در کشور سکوت کرده بود و بعد از آنکه دولت یازدهم بر سرکار آمد گفتند که دولت قبل تمام شده و دیگر کاری با او نداشته باشید.
پزشکیان با بیان اینکه عمده مشکلات امروز کشورمان در دولت گذشته بوجود آمده و آنها بار سنگینی از مشکلات را برعهده دولت یازدهم قرار دادند، تشریح کرد: متأسفانه پیش از دولت یازدهم هیچ ثباتی در کشور وجود نداشت و ما تحت شدیدترین تحریم ها قرار گرفته بودیم.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم با مذاکره توانست آشتی بزرگی به نفع ایران اسلامی در جهان بوجود آورد، اظهار داشت: اگر امروز قرار باشد که کاری در کشور انجام شده و ثبات در جامعه ادامه داشته باشد، دولت قانون مدار آقای روحانی می تواند، وگرنه رقبای دولت اصلا نمی توانند این کار را انجام دهند.
وی با بیان اینکه اعتدال به معنای بیان سخنان و مطالبات بدون دعواست و همه خواسته ها و مطالبات باید از مجراهای قانونی پیگیری شود، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم فضای جامعه را به نفع مردم بازتر کرده و باید تلاش کنیم تا این فضا در جامعه ادامه داشته باشد.
پزشکیان با بیان اینکه برای برطرف کردن مشکلات در جامعه باید وحدت داشته باشیم، تصریح کرد: کسانی که امروز با ادعای ولایتمداری در جامعه تفرقه ایجاد کرده و یا جلسات را برهم می زنند و بنر کاندیداها را پاره می کنند، بدون شک ضد ولایت فقیه هستند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور** انتشار دهنده : جعفرمسلمی
8146 / 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.