به گزارش ایرنا، احد جمالی روز سه شنبه در کارگروه زن و خانواده در استانداری قم افزود: مردم با حضور پرشور و نشاط در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان شوند.
وی اضافه کرد:درحال حاضر در مقطع حساسی با فتنه های ایجاد شده در عرصه جهانی و نظام سیاسی آمریکا مواجه هستیم که همه باید در حوزه انتخابات هوشیار باشیم.
وی با اشاره به این که دستگاه ها ظرفیت خوبی برای تشویق مردم برای حضور حداکثری دارند گفت: باید اهمیت حضور مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی در همه جا بیان شود تا مردم در این حماسه مشارکت داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ابراز امیدواری کرد: کاندیداها نیز در سخنرانی و مناظره های خویش معقول تر و معتدل تر عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: همه باید امانت دار مردم باشیم و با انجام وظایف خویش در حوزه های مختلف از سرمایه های اجتماعی حفاظت کنیم ضمن این که به حقوق خویش و دیگران احترام بگذاریم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
وی با بیان این که فتنه های اصلی دشمنان در فضای مجازی و برنامه های نرم افزاری است گفت: امروز خانواده ها بخصوص کودکان و نوجوانان به این فضاها به راحتی دسترسی دارند و مورد آسیب قرار می گیرد.
جمالی ابراز داشت: حفاظت از کودکان و حقوق آنها در مقطع فعلی بسیار حساس تر از قبل است که در سطح حکومتی وزارت کشور و دادگستری متولیان دفاع از حقوق این افراد هستند.
وی گفت: در خصوص وضعیت تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل، کودکان کار، مبارزه با خشونت علیه کودک و سایر موارد با همکاری بهزیستی و اداره کل آموزش و پرورش و سایر دستگاه های مربوطه اقدام های خوبی در استان صورت گرفته است.
وی بیان داشت: همدلی خوبی بین مدیریت استان و دستگاه ها حاکم است که امیدواریم بتوانیم جامعه با ادب و فرهنگی را تربیت کنیم.
8138/6133/ خبرنگار: فرزانه پیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.