حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رعایت اخلاق اسلامی برای همه مردم بویژه کسانی که درمقام تصدی امور عموم مردم و مسئولیت می باشند یک ضرورت انکارناپذیر است.
وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درمناظره ها و گفت وگوهای خود، مطالب و مسائلی را مطرح نکنند که دون شان خود و نظام اسلامی و مردم باشد.
اکبری ادامه داد: نامزدها و حامیان آنها بدانند اگر این امور اخلاقی رعایت نشود در مورد آنها در افکار عمومی، قضاوت هایی خواهد شد.
وی گفت: اگر شاهد بداخلاقی ها در مناظره ها باشیم این مسائل بر نسل جوان که مترصد این هستند که آموزه های درستی از خواص و مسئولان نظام داشته باشند اثر نامطلوبی برجای می گذارد و قابل قبول نیست.
اکبری همچنین گفت: مهمترین اولویت رئیس جمهوری آینده باید درک صحیح از انقلاب و مردم باشد و جامعه را به سمتی ببرد که قدرت نفوذ دشمنان، معاندان و مخالفان نظام اسلامی را کاهش دهد.
وی ادامه داد: دشمن همیشه در تکاپو و جستجوی این است که به اهداف شوم خود برسد و اگر بخواهیم با این دشمن مقابله و رویارویی درستی با آنها داشته باشیم بهترین کار خدمت خالصانه و درست به مردم است.
اکبری گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند' خدمت به مردم در حقیقت مبارزه با استکبار است و وظیفه نامزدها باید این باشد که با شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های نظام، آنها را به موقع به کار بگیرند.
وی ادامه داد: یکی از تنگه های مهم امروز، مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است و کسانی که می خواهد در آینده متصدی امور ریاست جمهوری شوند باید به این اولویت توجه و برنامه داشته باشند.
نماینده ولی فقیه درسپاه قم گفت: ما با بی برنامه بودن،به جایی نمی رسیم و باید درحوزه های مختلف بویژه اقتصادی برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی کنیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.