این عضو جامعه مدرسین روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا همچنین با انتقاد از برخی نامزدها در مناظره های انتخاباتی افزود: من نمی دانم این گفتارها و بداخلاقی ها برای آقایان نامزدها چه نتیجه ای به همراه دارد؟ ما چه توصیه ای باید به آقایانی داشته باشیم که می آیند در مناظره ها به دیگران حمله می کنند؟
وی ادامه داد: ما اگر معتقد به قرآن، اسلام و دین هستیم باید این بداخلاقی ها را کنار بگذاریم چرا که اساس دین ما بر اساس اخلاق است.
آیت الله مسعودی خمینی اظهار داشت: اگر هدف ما برای خدمت به مردم است مگر دیگران در حال خدمت نیستند و آیا ما فقط باید در بالاترین سطح و ریاست جمهوری خدمت کنیم و جاهای دیگر خدمت به مردم نیست.؟
استاد حوزه علمیه قم یادآورشد: من طرفدار کسی نیستم و یک رای دارم و کسی هم نمی داند برای چه کسی است ولی می گویم ملاک ها را باید سنجید.
وی افزود: آقای روحانی چهار سال تجربه کسب کرده وکارهایی هم انجام داده بگذاریم چهار سال دیگر هم باشد تا کارهای انجام نشده را تکمیل کند.
آیت الله مسعودی خمینی بیان داشت: شخصا می گویم روحانی اگر کاری کرده یا نکرده، حداقل چهار سال تجربه کسب کرده و صلاح این است که بگوییم چهار سال بعدی هم باشد.
وی گفت: کسانی که به مردم وعده پول می دهند، این پول ها را از کجا می خواهند بیاورند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.