به گزارش ایرنا، عیسی نجفی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم، افزود: ارائه سرویس های متنوع به مردم از طریق شبکه اینترنت در چارچوب دولت الکترونیک، باعث می شود شهروندان با هزینه کمتری به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و در نتیجه میزان رضایتمندی آنان از فرآیند انجام کارهای اداری، گسترش پیدا کند.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند « جی- نف » در استان قم، گفت: در این سامانه، نشانی استاندارد دستگاه ها و افراد ثبت می شود و درنتیجه کابران می توانند اطلاعات مورد نیاز خود در این خصوص را به آسانی پیدا کنند.
وی ادامه داد: در این سامانه منظومه ای یکپارچه از اطلاعات دستگاه های مختلف به صورت تخصصی پردازش و طبقه بندی شده است و کاربران با مراجعه به آن می توانند طول و عرض جغرافیایی مکان مورد نظر خود را بر روی نقشه های هوشمند، مشخص نمایند.
پایگاه نشانی ملی مکان مرجع (G-naf) دارای مزایای فراوانی از جمله جستجوی آسانتر نشانی ها و همچنین فراهم کردن امکان بهتر برای تصمیم گیری های آگاهانه شهروندان می شود؛ این سامانه با نمایش تحلیل مکانی داده ها از طریق اتصال یک نقشه دارای طول و عرض جغرافیایی، نشانی دقیق مکان مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می دهد.
جلسه شورای اداری استان قم با حضور حسین مهری مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، عطا الله ملکی تبار رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری، سید مهدی صادقی استاندار قم، رضا سیار فرماندار قم و اعضای شورای اداری استان برگزار شد و در پایان آن از دستگاه های برتر در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات تجلیل به عمل آمد.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.