به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز دوشنبه درجلسه شورای اداری استان قم درتالار معصومیه فرمانداری قم، افزود: نگرشی که این دولت نسبت به موضوع های مختلف کشور دارد، وابسته به نگاه سیاسی خاصی نیست و همین موضوع باعث بالا رفتن سطح همدلی و هم افزایی میان اقشار مختلف مردم برای حل مشکلات شده است.
وی بیان کرد: دولت فضای تعامل و کارگروهی را در کشور فراهم کرد و در همین رابطه مسئولان و مردم استان قم نیز با مشارکت یکدیگر توانستند بخش زیادی از مسائل استان را حل کنند.
وی ادامه داد: با همکاری و تعامل می توان با کمترین هزینه، به بیشترین سطح بهره وری دست یافت و این رمز موفقیت دولت تدبیر و امید در به سرانجام رساندن کارها بوده است.
صادقی گفت: بسیاری از پروژه های سخت استان با همین نگاه و بسیج امکانات دستگاه های مختلف به سرانجام رسید و هم اکنون در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
وی افزود: طرح هایی که با نگاه کارشناسی و تعقل تدوین می شوند، در زمان تعیین شده به بهره برداری می رسند و نقطه قوت دولت یازدهم نیز داشتن همین نگاه کارشناسی و حسابرسی دقیق از طرح ها در مراحل مختلف است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح طرح «جی- نف» در استان قم برای نخستین بار در سطح کشور اشاره کرد و گفت: از همه دستگاه های استان انتظار می رود همکاری لازم را برای اجرای دقیق این پروژه انجام دهند تا کاربران بتوانند با استفاده از این سامانه هوشمند به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.
پایگاه نشانی ملی مکان مرجع (G-naf) دارای مزایای فراوانی از جمله جستجوی آسانتر نشانی ها و همچنین فراهم کردن امکان بهتر برای تصمیم گیری های آگاهانه شهروندان می شود؛ این سامانه با نمایش تحلیل مکانی داده ها از طریق اتصال یک نقشه دارای طول و عرض جغرافیایی، نشانی دقیق مکان مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می دهد.
استاندار قم همچنین به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و هوشمند برای همه مسئولان و مردم روشن است و بنده به عنوان نماینده دولت در استان قم به همه دستگاه های اجرایی تکلیف می کنم به وظایف خود در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات، عمل کنند.
وی ادامه داد: نحوه برگزاری انتخابات ایران و نتایج حاصل از آن برای جامعه جهانی قابل توجه است، بنابراین باید سعی کنیم در چارچوب قانون و با مشارکت حداکثری، همراه با تمام نقاط کشور انتخاباتی سالم و پرشور را در استان قم برگزار کنیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
جلسه شورای اداری استان قم با حضور حسین مهری مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، عطا الله ملکی تبار رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری، رضا سیار فرماندار قم و اعضای شورای اداری استان برگزار شد و در پایان آن از دستگاه های برتر در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات تجلیل به عمل آمد.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.