به گزارش ایرنا، مدیرکل پست قم در این مراسم اظهار داشت: زمینی به مساحت هزار و 150 متر مربع برای توسعه پست لوجستیک استان در نظر گرفته شده است.
رحمان بیرانوند همچنین اعتبار این طرح را هشت میلیارد ریال ذکر کرد، و افزود: این مبلغ علاوه بر تهیه و خرید تجهیزها شامل تعمیر نیز می شود.
این مسئول همچنین با اشاره به اقدام های انجام شده در راستای تعمیر و نوسازی امکانات پست لجستیک قم ،یکپارچه سازی فضای عملیات پست، تکمیل سنگ فرش، مناسب سازی ماشین آلات، اجرای سقف کاذب و نورپردازی مناسب، ایجاد سرویس بهداشتی، راه اندازی 2 انبار برای بخش های انتشارات و شهرک های صنعتی، قفسه بندی جهت انبارو اتاق هایی برای امور اداری و همچنین کارهای تاسیساتی و ایجاد شبکه آب برق و تلفن را از جمله آن دانست، و افزود: علاوه بر این اقدام ها 2 کامیون، 2 کامیونت و 6 دستگاه وانت را نیز هم برای لجستیک اداره های دولتی و هم برای لجستیک بخش خصوصی اختصاص دادیم و تعدادی تجهیزات دیگر مانند دستگاه شیرینک پک برای دسته بندی مجله ها و نشریه ها را نیز خریداری و نصب کردیم.
وی با تقدیر از توجه ویژه استاندار قم به بحث توسعه پست در این استان افزود: با توجه به وجود چند شهرک صنعتی مهم از جمله شکوهیه و محمود آباد در مسیر قم – تهران اداره کل پست قم برای احداث 2 هاب لجستیک که شامل چند لجستیک می شود، درخواست 10 هزار متر مربع زمین در محدوده این مراکز را نموده که با موافقت استانداری مراحل کارشناسی خود را طی می کند.
وی افزود: پست لجستیک در حقیقت حرکتی برای رونق کسب و کار است، از این رو باعث اشتغال زایی و تولید شغل شده و بوسیله آن وارد فضای بخش خصوصی می شویم.
بیرانوند همچنین در تبیین کارکرد پست لجستیک افزود: درفرایند نقل و انتقال کالا و خدمات، سرویس پست لجستیک با بسته بندی، ارسال و انبارمرسولات پستی نقش مهمی ایفا می کند.
وی همچنین با اشاره به اینکه قدمت پست لجستیک به بیش از سه دهه باز می گردد، افزود: با تاکید مدیرعامل پست ایران و همچنین وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات دولت تدبیر و امید پست لجستیک جزو موارد اصلی برنامه ششم توسعه است، و مقرر شده 2 هاب لجستیک در کشور ایجاد شود.
7401/ 6133/خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.