محسن اوروجی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به آمادگی کامل کلیه نیروهای خدماتی و امدادی استان برای کنترل و مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بارندگی ها از مسیر روستای قلعه چم از توابع بخش سلفچگان آغاز شده و رودخانه قمرود دچار سیلاب شده است، از این رو همه شهروندانی که از این مسیرها تردد می کنند، ضمن توجه به مسائل ایمنی همکاری های لازم را با نیروهای راهنمایی رانندگی و شهرداری داشته باشند، و حدالامکان از اتراق و رفت و آمد پرهیز کنند.
اوروجی همچنین با اشاره به اینکه صاعقه عصر جمعه قم تلفات انسانی نیز داشته است، افزود: آمار دقیق آن را پس از تائید پزشکی قانونی اعلام خواهیم نمود.
مسیر رودخانه تا ظهر فردا بسته است:
درهمین حال اداره کل مدیریت بحران قم در اطلاعیه ای اعلام کرد :به دلیل بارش شدید باران و احتمال سیلاب مسیر رودخانه تا ظهر فردا ( شنبه ) بسته است.
وقوع سیل 11 فروردین سال 1388 در بستر رودخانه قمرود که جان چهارتن را گرفت، باعث شد از آن زمان مسئولان شهری قم نسبت به بارش های شدید باران در منطقه بالادست این شهر و جلوگیری از خطر احتمالی در مسیر رودخانه قمرود حساسیت بیشتری داشته باشند و با پیش بینی وقوع سیلاب، فورا اقدام به تخلیه رودخانه از مسافر و خودرو کنند.
مسیر رودخانه قمرود قم از اوائل دهه هشتاد شمسی برای آمد و شد خودروها و کاهش ترافیک هسته مرکزی قم مهیا شد و در سال های گذشته به صورت بلوار در 2 مسیر در حدود هشت کیلومتر به صورت رفت و برگشت در آمده است.
7403 / 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده:جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.