وی پنجشنبه شب درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: قرآن کریم، پیامبر اسلام (ص) و همه اولیای الهی، انسان های اخلاقی بودند و ما به عنوان مسئولان نظام اسلامی باید ادب و خلق نبوی و علوی را در میاحثات خود رعایت کنیم.
وی ادامه داد: مبادا برای اینکه شخصی را بکوبیم اصل و ریشه نظام را مورد هدف قرار دهیم، خداوند متعال می فرماید 'دائما خوبی را نشان می دهید و زشتی ها را می پوشانید'.
آیت الله سجادی خاطرنشان کرد: اینکه ما همه خوبی ها را پنهان کنیم و زشتی های عمل دیگران و یا کمبودها را برملا کنیم این مورد تایید خداوند متعال نیست.
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: انقلاب اسلامی خدمات زیادی به نظام و حتی منطقه ارائه داده و نسل جدید باید از طریق این مناظره ها و گفت وگوها با این دستاوردها آشنا شوند، متاسفانه گاهی چنان سیاه نمایی می شود که گویا نظام کاری نکرده است.
آیت الله سجادی تصریح کرد: اینکه ما همه را زیر سوال ببریم و بگوییم همه بد هستند، ناخواسته کارآمدی نظام را زیر سوال می بریم و به اصل نظام جمهوری اسلامی صدمه می زنیم.
وی گفت: چرا این همه برکات، عمران، آبادی،عزت و شرفی که در سایه انقلاب به دست آورده ایم را به خاطر مناقشات سیاسی زیر سوال ببریم.
وی از نامزدهای انتخاباتی خواست از کلی گویی پرهیز کرده و به صورت منطقی، برنامه ها وسیاست های خود در عرصه داخلی و خارجی و اقتصادی را بیان کنند و کاری به دیگران نداشته باشند.
وی ادامه داد: اینکه حرف هایی بزنیم که مردم از اصل نظام قطع امید کنند، خداوند این گناهان را نمی بخشد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
دومین مناظره های انتخاباتی فردا جمعه ساعت 16/30برگزار می شود.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.