علی رحمانی چهارشنبه شب در گفت وگوی با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی تصور می کنند بخش خصوصی وظیفه دارد در ورزش یا امور دیگر سرمایه گذاری کند و خودشان هیچ همکاری ندارند.
وی ادامه داد: در فصل جدید انگیزه ای برای تیم داری در قم نداریم ولی با همه بازیکنان و کادر فنی به صورت کامل تسویه حساب خواهیم کرد.
رحمانی گفت: ما برای اینکه بتوانیم خدمتی به جوانان و ورزش استان قم داشته باشیم در این عرصه حضور پیدا کردیم ولی همکاری خوبی با ما صورت نمی گرفت.
وی ادامه داد: تصمیم هلدینگ یاسین پیش رو قم برای کناره گیری از لیگ برتر قطعی است و نامه ای را با همین منظور به اداره کل ورزش و جوانان استان قم ارسال کردیم.
هلدینگ دارویی یاسین پیشرو در دو فصل گذشته اسپانسر نماینده فوتسال قم در لیگ برتر ایران بود. در فصل اول رتبه ششم و در فصل دوم حضور در قم، رتبه دهم مسابقات را کسب کرده است.
دربندهای قرارداد فی‌مابین اداره کل ورزش و هلدینگ دارویی یاسین پیشرو که در سال 94 به امضا رسید آمده، درصورتی‌که مجموعه یاسین قصد تیم داری را نداشته باشد باید دوماه پیش از آغاز لیگ اعلام کند و 20 درصد از هزینه‌های جاری تیم را بپردازد.
کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال استان قم در این زمینه به ایرنا گفت: به موقع در زمینه این اقدام باشگاه یاسین پیش رو قم تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.
مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران از ابتدای تیرماه سال جاری برگزار می شود.
7401/ ۶۱۳۳/ خبرنگار- بهمن اطمینان **‌انتشارـ‌جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.